Levertijd & Retourneren

StofzuigerOnline heeft een vestiging in Nederland (Wormerveer/Zaanstad) en een vestiging in België (Merksem/Antwerpen). Er worden vanuit beide vestigingen bestellingen verzonden en op beide adressen kunnen bestellingen direct na plaatsing van de order middels telefonische afspraak worden opgehaald.

Nederland

Bestellingen die worden aangekocht in het Nederlandse gedeelte van de webshop (StofzuigerOnline.nl) worden verzonden met PostNL. Volledig afgeronde bestellingen worden op werkdagen van maandag tot en met vrijdag verzonden. PostNL levert doorgaans binnen 1 dag bestellingen bij u af. PostNL levert ook op zaterdag. 

Nadat wij uw bestelling hebben voorzien van een barcode krijgt u automatisch bericht dat deze is verzonden. U kunt dan tot en met de ontvangst goed uw pakket volgen via een bijgevoegde link naar de website van PostNL.


België

Bestellingen die worden aangekocht in het Vlaamse gedeelte van de webshop (StofzuigerOnline.be) worden verzonden met BPost. Volledig afgeronde bestellingen worden op werkdagen van maandag tot en met vrijdag verzonden. Zij leveren doorgaans binnen 1 dag bestellingen bij u af. BPost levert ook op zaterdag.

Nadat wij uw bestelling hebben voorzien van een barcode krijgt u automatisch bericht dat deze is verzonden. U kunt dan tot en met de ontvangst goed uw pakket volgen via een bijgevoegde link naar de website van BPost.


Houd rekening met het plaatsen van bestellingen rond feestdagen. Dan gelden er afwijkende bezorgdagen of kan de levering langer duren dan gebruikelijk.

Wacht u al enkele dagen op een bestelling? Neem contact met ons op.


Retourneren van bestellingen

Het retourneren van uw bestelling gaat zeer eenvoudig. Indien u de bestelling wilt retourneren nog voordat het bij u afgeleverd is, kunt u het pakket weigeren en de bezorger verzoeken het pakket retour afzender te sturen. Echter verzoeken wij u dan wel even te bellen of te mailen met de mededeling dat u het pakket geweigerd heeft.

Heeft u het pakket al in ontvangst genomen en eventueel al open gemaakt, ook geen probleem.

U stuurt de inhoud in de originele verpakking retour naar de afzender zoals deze vermeld staat op het pakketlabel.

Stuurt u bij voorkeur even een kopie van de factuur mee, met de reden van retour en/of welke opvolging wij er aan moeten geven.

Heeft u verpakkingen geopend of producten beschadigd? Dit hoeft geen probleem te zijn, maar neem dan wel eerst even contact met ons op voordat u iets retour zend.